Hoppá! Valamilyen hiba történt


Elnézését kérjük, de ismeretlen hiba történt a rendszerben. Kérjük töltse újra az oldalt, vagy próbálkozzon később.

Kijelentkezés


Biztosan ki szeretne jelentkezni a fiókjából?

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívná vagy e-mailt írna, kérjük nézze át Online Ügyfélszolgálatunkat, ahol választ talál a gyakran ismételt kérdésekre, ezzel csökkentheti az ügyintézéssel töltött időt.
Azt itt megtalálható kérdésekre nem áll módunkban külön e-mail-ben is válaszolni.
Köszönjük a megértését!

Termékkel kapcsolatos kérdések:

Az oldal tetején a „Termékek” gomb mellett látható Keresőmezőbe írja be a termék típusszámát vagy megnevezését amelyet keres. Kattintson a kereső által felajánlott javaslatokra vagy a beírt keresőszó után a keres gombra és a weboldalunk megmutatja a keresési eredményeket.

A főoldali menüpontban 3 lépésben a termékhez juthat az alábbiak szerint:
A kezdőlap bal oldalán látható Fő menüpontok kiválasztása (pl. Hűtés, Fűtés, Rovarriasztó) után megjelennek az alcsoportok. Az alcsoportokra kattintva pedig megjelenik az összes, adott termékcsoportba tartozó termék. Válassza ki a terméket majd tegye a kosárba.

Műszaki jellegű kérdés, probléma esetén, vagy ha tájékoztatást szeretne termékeinkről, hívja a következő számot: 96/512-512, 2-es gomb

Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy raktáron van-e az adott termék. A beszerzés alatt lévő termékek esetében a beérkezés várható dátuma látható.

Kérjük, tekintse meg a keresett terméket weboldalunkon.

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések:

Kérjük, ez esetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye újra a kosárba a terméket.

A megrendelt termékek átvétele személyesen is lehetséges, de ebben az esetben a megrendelés során mindenképpen kérjük megjelölni, hogy „személyes átvétel”.

A személyes átvétel kizárólag cégünk győri székhelyén (9027 Győr, Gesztenyefa út 3.), munkaidőben lehetséges (hétfőtől csütörtökig 8.00-16.30 óráig, pénteken 8.00-13.30 óráig).

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések:

Ha a futárszolgálattal kiszállított csomaghoz utánvéttel szeretne hozzájutni, a teljes összeget a Trans-o-flex Hungary Kft. csomagfutárának kell kifizetnie, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. Lehetőség van bankkártyás fizetésre is, de ez a fizetési mód csak a rendelés során, a webáruház online rendszerében megoldható.

Ha cégünk székhelyén, személyesen szeretné átvenni a megrendelt termékeket, akkor az áru ellenértéke kifizethető előre, a webáruház online rendszerében bankkártyával. A helyszínen már kizárólag csak készpénzzel történő fizetés lehetséges! Személyes átvétel esetén szállítási költség természetesen nincs, 10.000 Ft alatti megrendelés esetén sem.

Amennyiben a megrendelt áru ellenértékét bankkártyával fizette ki, akkor a megrendelésen a kifizetést követően már semmilyen módosítás nem lehetséges! Bármilyen további termék rendelését csak egy újabb megrendelés formájában tudjuk teljesíteni.

loading...