Elnézését kérjük, de ismeretlen hiba történt a rendszerben. Kérjük töltse újra az oldalt, vagy próbálkozzon később.
Biztosan ki szeretne jelentkezni a fiókjából?
A megrendelt termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A EXPRESS ONE HUNGARY KFT. futára a csomagokat a rendelés leadását követően 24-48 órán belül, munkanapokon szállítja ki a megrendelőnek, az általa megadott címre.
Szállítási, kezelési költség
A szállítási és csomagolási költség az alábbiak szerint alakul (futárszolgálattal történő szállítás esetén):
Minimális rendelési érték: nettó 15.000 Ft.
Napon belüli második és további rendelésnél nettó 15.000 Ft alatt nettó 1200 Ft kezelési költséget számítunk fel.
A megrendelt termékek átvétele személyesen is lehetséges, de ebben az esetben a megrendelés során mindenképpen kérjük ezt jelezni.
A személyes átvétel kizárólag cégünk győri székhelyén (9027 Győr, Gesztenyefa út 3.), munkaidőben lehetséges (hétfőtől csütörtökig 8-16.30 óráig, pénteken 8-13.30 óráig).
Fizetési mód
Ha a futárszolgálattal kiszállított csomaghoz utánvéttel szeretne hozzájutni, a teljes összeget a EXPRESS ONE HUNGARY KFT. csomagfutárának kell kifizetnie, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Kiszállítás
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a futárszolgálat a következő munkanapon díjmentesen, újra megkísérli a kiszállítást.
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a futár jelenlétében jegyzőkönyvben (weboldalról letölthető) kerül rögzítésre.
Szerződött futárszolgálati partner:
EXPRESS ONE HUNGARY KFT.
Telefon:+36 1 8 777 400
Fax:+36 1 8 777 499
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu